Serviciul CurierPauloMag NEXT DAY

Ne adaptam serviciile la nevoile clientilor

Serviciul CurierPauloMag NEXT DAY* (livrare a doua zi) presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri și colete (max 30 kg si 60x50x30 cm) în Suceava, Botosani, Iasi, Bacau si Neamt, într-un termen mediu de 24h, folosind o solutie de transport rutier.

*Serviciul de livrare CurierPauloMag NEXT DAY este valabil pentru solicitarile de ridicare efectuate pana in ora 17:00.

 

Tip serviciu

Livrări

Suceava

Livrări

Botosani

Livrări

Iasi

Livrări

Bacau – Neamt

Plic 

15

17.85

18

21.42

Colet

15

17.85

18

21.42

Kilograme adiționale

1.7

2.02

1.7

2.02

Kilometri adiționali

0

0

0

0

Retur colet la schimb

tarif standard

tarif standard

tarif standard

tarif standard

Retur documente

tarif standard

tarif standard

tarif standard

tarif standard

Ramburs Cont

6

7.14

6

7.14

Ramburs Cash

13 + 1% din valoarea expeditiei

15.47 + 1% din valoarea expeditiei

13 + 1% din valoarea expeditiei

15.47 + 1% din valoarea expeditiei

Asigurare marfă

1% din valoarea declarata

1% din valoarea declarata

Taxă livrare specială (sâmbătă)

6

7.14

6

7.14

Taxă livrare specială (produse mari)

50

59.5

50

59.5

Deschidere colet

4

4.76

4

4.76

Recantarire

6

7.14

6

7.14

A 3-a incercare de livrare

tarif standard

tarif standard

tarif standard

tarif standard

Redirectionare expeditii

tarif standard

tarif standard

tarif standard

tarif standard

Retur expeditii nelivrate

tarif standard

tarif standard

tarif standard

tarif standard

Taxa produs mare**

100

119

110

130.9

Tarifele afișate conțin  TVA

SPECIFICATII

  • Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 30 kg și dimensiuni (60 x 50 x 30 cm), livrare door to door;
  • In cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă pentru serviciul CurierPauloMag NEXT DAY*; expedierile nelivrate (exemplu: refuz primire la destinatar, adresă greșită etc.) vor fi returnate la expeditor în termen maxim de 7 zile;
  • Timpul maxim de așteptare pentru preluare sau livrare nu poate depăși 10 minute;
  • Serviciul „Deschidere colet”. Prin această opțiune, destinatarii pot verifica doar vizual conținutul plicurilor / coletelor. Acest serviciu nu permite verificarea funcționalității produselor comandate, doar se verifica dacă produsele din interiorul coletelor sunt în conformitate cu ceea ce s-a comandat.
  • Timpul de așteptare reprezintă timpul maxim de staționare dedicat de curier în vederea ridicării sau livrării expedierii, calculat din momentul în care curierul s-a prezentat la expeditor / destinatar;
  • În cazul neefectuării livrării în termenul orar aferent serviciului contractat, trimiterea se va livra conform serviciului CurierPauloMag NEXT DAY* la cerinta expeditorului / destinatarului ;
  • Atestarea livrării poate fi oferită telefonic, prin e-mail sau după numărul de AWB, pe site-ul CurierPauloMag.ro sau din contul personal al aplicatiei Courier Manager.
  • Lungimea maxima a unei laturi a coletului nu trebuie sa depaseasca 175 cm
  • Suma dimensiunilor (L+l+h) coletului nu trebuie sa depaseasca 240 cm
  • Presupune 2 (doua) incercari gratuite de livrare, efectuate in zile diferite
  • In cazul clientilor care detin incheiat un contract comercial, plata se poate efectua si de catre destinatar
  • Livrarea se efectueaza numai dupa semnarea de catre destinatar a documentului de livrare
  • In cazul refuzului destinatarului de a semna documentul de livrare, Furnizorul nu va preda trimiterea postala 

      Acest serviciu poate beneficia suplimentar de oricare dintre serviciile cu valoare adaugata urmatoare:

 –  Livrarea Sambata
 –  Retur documente
 –  Colet la schimb
 –  Deschidere colet la livrare
 –  Awb emis de curier

  • Există posibilitatea prestabilirii unei ore de ridicare a expedierilor în fiecare zi;
  • Contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiţii speciale.

PROGRAM SI PROCEDURA DE LUCRU

Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul CurierPauloMag pentru livrare în aceeași zi pentru 3h este 14:00 iar pentru 5h este 12:00. Livrarea se face în maxim 3 ore sau 5 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat.

Clientul suna la +4 0737 710 710, prin e-mail: contact@paulomag.ro , prin intermediul internetului pe site-ul www.CurierPauloMag.ro sau  din contul personal al aplicatiei Courier Manager si plaseaza o comanda, indicand toate informațiile necesare (nume si telefon expeditor, adresa de  ridicare , nume si telefon destinatar , adresa de livrare, etc). Curierul ridica expediția, completand / verificand AWB-ul cu datele complete ale expeditorului și ale destinatarului. Livrarea la destinatar se va face în aceeasi zi, în timpul aferent serviciului solicitat, numai pe baza de semnatura de primire pe suport de hartie sau format electronic .
 

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, se va restitui doar tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul JHC SAME DAY, în următoarele cazuri:

  • Neefectuarea livrării în termenul orar aferent serviciului contractat.
  • Cazuri de forță majoră sau cazuri care exclud JHC Courier.

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, nu se va restitui tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul JHC SAME DAY, în următoarele cazuri:

  • Refuz de primire
  • Adresă greșită
  • Lipsă destinatar

CurierPauloMag își rezervă dreptul de a nu asigura livrarea în termenul menționat mai sus, în următoarele condiții:

Condiții meteorologice nefavorabile (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc)

Volum mare de comenzi intrate în rețea, în anumite perioade din an (Crăciun, Paște, Black Friday, 1-8 Martie).

Nu este permis transportul de animale vii, substanţe toxice inflamabile și / sau explozive, produse perisabile, arme,droguri, obiecte din aur sau argint, pietre preţioase, bani și alte obiecte interzise prin lege. CurierPauloMag nu-și asumă răspunderea pentru transportul acestor categorii de mărfuri și nici pentru cele fragile și casante sau ambalate necorespunzator. Vă mulţumim că aţi apelat la serviciile noastre!

**Nu sunt acceptate pentru acest serviciu PRODUSE MARI.

In situatiile in care viitorii clienti doresc sa contacteze CurierPauloMag pentru intrebari, sesizari si reclamatii vor avea la dispozitie urmatoarele date de contact:

CurierPauloMag support:

  • contact@paulomag.ro
  • +4 0737 710 710